With purposeBuild your brand
Wat wil jij met jouw bedrijf, jouw merk, jouw product bereiken? Hoe maak je daarin verbinding met jouw doelgroep?
Alles verandert, altijd. Niets blijft hetzelfde.
Meer dan twintig jaar werk ik voor allerlei bedrijven internationaal en lokaal. Ik weet nog dat ik aan bureauzijde te horen kreeg dat ik mocht werken voor een nieuwe account. Het zou een hele eer moeten zijn, want het zou mijn eerste klant zijn waarop ik solo mocht gaan. Het ging om een nieuwe leverancier van kernenergie. Ik voelde de aarde onder mijn wegzakken, want dat past in mijn ogen niet in een betere, duurzame wereld.
Iedere dag kun je opnieuw beginnen, ieder moment maak je keuzes.
Graag help ik bedrijven, merken en personen bij het bouwen van een fundament waarin we samen de kern vinden en vastleggen. Een kern die bijdraagt aan een betere wereld. Hiervoor heb ik een canvas ontwikkeld. Dit bevat basiselementen van het purpose model van Marty Neumeier, de missie en visie van Kaplan & Norton, maar vooral heel veel praktische ervaring van het bouwen van merken.
Dit zeggen anderenKlant ervaringen
give your brandPURPOSE
Trends Connected heeft een model ontwikkeld dat het fundament bouwt voor jouw organisatie. Door deze canvas in te vullen zet je de basis van jouw bedrijf/merk op papier en maak je het concreet. Voor jezelf, je interne organisatie en je doelgroep. Het zorgt voor een fundament waarop verder je verder bouwt.
Je vertaalt dit naar bijvoorbeeld een brandbook (huisstijlgids), een marketing communicatie plan of -concepten. Het zet je stip op de horizon en helpt je koers houden.