Skip to content

With purposeBuild your brand

Wat wil jij met jouw bedrijf, jouw merk, jouw product bereiken? Hoe maak je daarin verbinding met jouw doelgroep? 

Alles verandert, altijd. Niets blijft hetzelfde.

Meer dan twintig jaar werk ik voor allerlei bedrijven internationaal en lokaal. Ik weet nog dat ik aan bureauzijde te horen kreeg dat ik mocht werken voor een nieuwe account. Het zou een hele eer moeten zijn, want het zou mijn eerste klant zijn waarop ik solo mocht gaan. Het ging om een nieuwe leverancier van kernenergie. Ik voelde de aarde onder mijn wegzakken, want dat past in mijn ogen niet in een betere, duurzame wereld.  

Iedere dag kun je opnieuw beginnen, ieder moment maak je keuzes. 

Graag help ik bedrijven, merken en personen bij het bouwen van een fundament waarin we samen de kern vinden en vastleggen. Een kern die bijdraagt aan een betere wereld. Hiervoor heb ik een canvas ontwikkeld. Dit bevat basiselementen van het purpose model van Marty Neumeier, de missie en visie van Kaplan & Norton, maar vooral heel veel praktische ervaring van het bouwen van merken.

Annemieke is aanstekelijk gedreven en energiek. Ze is nieuwsgierig en durft alles te vragen. Ze heeft een duidelijke visie op marketing en hoe ze meerwaarde kan bieden. Daarnaast kan ze goed presenteren en een groep helemaal meenemen in haar ideeën. Als het even kon, betrok ik haar in brainstormsessies, omdat ze niet alleen originele invalshoeken had, maar ook een open discussie wist te sturen en structureren. Bovendien is Annemieke gewoon een heel leuk en fijn mens: echt een geweldige collega.
Jorine Nelissen
Client Partner, Scale Up Company
Annemieke heb ik leren kennen als een zeer betrokken en gedreven collega. Zij heeft in de afgelopen periode de rebranding van Sunshower neergezet. Annemieke heeft zowel oog voor het totaal beeld maar zeker ook voor de details! Zij weet dat de details vaak het verschil maken bij het sterk neerzetten van merken. Zij luistert (en voelt) goed naar de input van de verschillende stakeholders (collega's, reclame buro ed) en neemt dit mee in haar eigen visie waardoor het eind resultaat beter word. Waar ze aan begonnen is wil ze graag afmaken. Kijk voor het resultaat van haar werk zeker even op www.sunshower.nl
Michael Tulp
CEO, Sunshower
Annemieke haar energie, doorzettingsvermogen en wil om hard te werken hebben in een rumoerige tijd bijgedragen aan het opzetten en vorm geven van de afdeling. Zij combineert creativiteit en daadkracht met enthousiasme voor het product.
Henning Thomas
Urban Arrow, Director Business to consumer

Dit zeggen anderenKlant ervaringen

Trends Connected strategie branding sessie

give your brandPURPOSE

Trends Connected heeft een model ontwikkeld dat het  fundament bouwt voor jouw organisatie. Door deze canvas in te vullen zet je de basis van jouw bedrijf/merk op papier en maak je het concreet. Voor jezelf, je interne organisatie en je doelgroep. Het zorgt voor een fundament waarop verder je verder bouwt. 

Je vertaalt dit naar bijvoorbeeld een brandbook (huisstijlgids), een marketing communicatie plan of -concepten. Het zet je stip op de horizon en helpt je koers houden.