Skip to content

with creativityConcept your Brand

Je hebt een mooi product, een goede dienst. Vallen je creatieve concepten op en raken ze het hart van je doelgroep en maak je verbinding? Mijn complimenten. Lees vooral niet verder, jij hebt me niet nodig ;-).

ideeën ontstaan overalde kunst is deze om te zetten naar ijzersterke concepten

Ken je dat gevoel dat je op een feestje bent waarvan je wenst dat het nooit eindigt. De verbinding die je op dat moment voelt, de bubbel waar je in zit. Kon je daar maar eeuwig in verblijven. Waarom settelen we eigenlijk voor normaal als we ook voor magie kunnen gaan?

Annemieke is aanstekelijk gedreven en energiek. Ze is nieuwsgierig en durft alles te vragen. Ze heeft een duidelijke visie op marketing en hoe ze meerwaarde kan bieden. Daarnaast kan ze goed presenteren en een groep helemaal meenemen in haar ideeën. Als het even kon, betrok ik haar in brainstormsessies, omdat ze niet alleen originele invalshoeken had, maar ook een open discussie wist te sturen en structureren. Bovendien is Annemieke gewoon een heel leuk en fijn mens: echt een geweldige collega.
Jorine Nelissen
Client Partner, Scale Up Company
Annemieke heb ik leren kennen als een zeer betrokken en gedreven collega. Zij heeft in de afgelopen periode de rebranding van Sunshower neergezet. Annemieke heeft zowel oog voor het totaal beeld maar zeker ook voor de details! Zij weet dat de details vaak het verschil maken bij het sterk neerzetten van merken. Zij luistert (en voelt) goed naar de input van de verschillende stakeholders (collega's, reclame buro ed) en neemt dit mee in haar eigen visie waardoor het eind resultaat beter word. Waar ze aan begonnen is wil ze graag afmaken. Kijk voor het resultaat van haar werk zeker even op www.sunshower.nl
Michael Tulp
CEO, Sunshower
Annemieke haar energie, doorzettingsvermogen en wil om hard te werken hebben in een rumoerige tijd bijgedragen aan het opzetten en vorm geven van de afdeling. Zij combineert creativiteit en daadkracht met enthousiasme voor het product.
Henning Thomas
Urban Arrow, Director Business to consumer

Dit zeggen anderenKlant ervaringen

EFFECTIEF BRAINSTORMEN

Wat is je uitdaging? Waarop wil je antwoord? Met een helder concrete vraagstelling leg je de basis voor een effectieve brainstorm. Het creatieve proces bestaat hoofdzakelijk uit twee fases: divergeren en convergeren. Hiervoor bestaan verschillende technieken. Neem dezelfde tijd voor convergeren (de tweede fase) als de eerste fase: divergeren.

Hierbij een paar tips voor een effectieve brainstorm:

  • Werk in kleine groepjes.
  • De opdrachtgever selecteert de ideeën die verder worden vorm gegeven.
  • Na de uitwerking presenteer je aan elkaar het plan van aanpak. Je geeft elkaar feedback door drie voordelen en drie minder sterke punten van het concept te benoemen. Met elkaar bespreek je vervolgens hoe je de minder sterke punten om kunt buigen naar sterke punten.

give your brand thepower of communication

Het draait om jouw verhalen. Boodschappen die elkaar aanvullen en verrijken. Via de verschillende platformen je boodschap aangepast delen met je doelgroep.

  • Earned Media
  • Shared Media
  • Paid Media
  • Owned media