with creativityConcept your Brand
Je hebt een mooi product, een goede dienst. Vallen je creatieve concepten op en raken ze het hart van je doelgroep en maak je verbinding? Mijn complimenten. Lees vooral niet verder, jij hebt me niet nodig ;-).
ideeën ontstaan overalde kunst is deze om te zetten naar ijzersterke concepten
Ken je dat gevoel dat je op een feestje bent waarvan je wenst dat het nooit eindigt. De verbinding die je op dat moment voelt, de bubbel waar je in zit. Kon je daar maar eeuwig in verblijven. Waarom settelen we eigenlijk voor normaal als we ook voor magie kunnen gaan?
Dit zeggen anderenKlant ervaringen
EFFECTIEF BRAINSTORMEN
Wat is je uitdaging? Waarop wil je antwoord? Met een helder concrete vraagstelling leg je de basis voor een effectieve brainstorm. Het creatieve proces bestaat hoofdzakelijk uit twee fases: divergeren en convergeren. Hiervoor bestaan verschillende technieken. Neem dezelfde tijd voor convergeren (de tweede fase) als de eerste fase: divergeren.
Hierbij een paar tips voor een effectieve brainstorm:
- Werk in kleine groepjes.
- De opdrachtgever selecteert de ideeën die verder worden vorm gegeven.
- Na de uitwerking presenteer je aan elkaar het plan van aanpak. Je geeft elkaar feedback door drie voordelen en drie minder sterke punten van het concept te benoemen. Met elkaar bespreek je vervolgens hoe je de minder sterke punten om kunt buigen naar sterke punten.
give your brand thepower of communication
Het draait om jouw verhalen. Boodschappen die elkaar aanvullen en verrijken. Via de verschillende platformen je boodschap aangepast delen met je doelgroep.
- Earned Media
- Shared Media
- Paid Media
- Owned media