Aan de Poel

10-jarig jubileum

Restaurant Aan de Poel heeft twee Michelin sterren. Het restaurant heeft een fantastisch uitzicht over het water de Poel aan het Amsterdamse Bos. Pure smaaknuances en respect voor seizoensproducten kenmerken de keuken van patron-cuisinier Stefan van Sprang. Maître-sommelier Robbert Veuger serveert er de beste wijnen bij. Het restaurant bestaat tien jaar en Van Sprang zijn wens is een eigen boek. Ze benaderen drukkerij Van den Berg in Maarn. Trends Connected verzorgt voor dit bureau voor veel klanten de merkstrategie en marketingcommunicatie.

Vertrekpunt

Van een opdracht ‘Maak een boek’ heeft Trends Connected geholpen om een geïntegreerde campagne te maken ‘A Phenomenal Signature.’ Trends Connected werd ingehuurd voor de merkstrategie en PR. Ik vervulde de rol van hoofdredacteur bij het culinaire boek, van regisseur en interviewer bij de video’s van het personeel en ambassadeurs. Daarnaast verzorgde ik de PR. Ik dacht mee met het team van Aan de Poel om het bereik op social media te vergroten.

Aanpak

De focus verlegden we van print naar digitale media: een combinatie van verhalen in het boek met verhalen op video. Deze vorm van integrale storytelling versterkten de boodschap van Aan de Poel: dat iedereen zich thuis mag en kan voelen in dit twee Michel sterren restaurant.

Resultaat

Voor deze campagne is geen nul-meting gedaan en geen rapportage gemaakt van online bereik. Bekijk de video’s en oordeel zelf wat je vindt van het resultaat en of het je uitnodigt een keer te gaan eten bij Aan de Poel. Ik weet in ieder geval van alle gesprekken en reviews je zelfs op je badslippers en joggingbroek naar Aan de Poel kunt gaan en je compleet op je gemak voelt en kan genieten van het aller-, allerlekkerste eten en drinken.

Act in Liefde

Website optimalisatie Act in Liefde

Boeklancering ‘Leef je mooiste liefdesleven’

ACT in Liefde is de plek om de liefde tot bloei te laten komen en uit te laten groeien tot een leven in liefde. Het is een speelplaats voor de liefde op een bijzondere buitenlocatie waar je op een veilige, luchtige en intieme manier de liefde kan vieren en laten opbloeien. Opgericht door Jaantje Thiadens en Andre Zeldenrust om hun missie ‘Liefde vermenigvuldigt zich als je het deelt’ vorm te geven. Alle kennis en ervaring van Jaantje heeft ze gebundeld in het werkboek ‘Leef je mooiste liefdesleven’. Trends Connected is de Creatief en strategisch partner van ACT in Liefde.

Aanpak

  • Build your brand: customer journey online brainstorm met web bureau en Act in Liefde.
  • Concept your brand: mini-festival
  • Execute your brand: social media content & planning, nieuwsbrief

Resultaat

Tijdens de boeklancering waren zo’n 80 mensen aanwezig en kun je het boek bestellen via de website en is de vernieuwde site live.

Boeklancering. Bekijk hier meer foto’s.