Build your brand: creatief horeca concept
New-West Comfort Food is een creatief horeca concept geboren gedurende Corona toen club VLLA in Amsterdam Nieuw-West haar deuren noodgedwongen moest sluiten. Het werd een afhaal- en bezorg restaurant van comfort-food. Trends Connected heeft de ondernemers geholpen door met verschillende strategie sessies een business plan, een concept en planning te maken. Het Trends Connected Purpose canvas is via een strategische sessie ingevuld.
Concept your brand: We make you lick your lips, so yummy.
Gedurende Corona hielden we anderhalve meter afstand, moesten we testen als we niesten, stonden we voor gesloten deuren bij winkels en horeca. In je onesie op de bank takeaway eten en via Teams je verjaardag vieren. Comfort food dat een glimlach op je gezicht tovert en je troost biedt in een periode van eenzaamheid, afstand en ziekte.
Met behulp van het Trens Connected Purpose Canvas, zijn de kernwaarden bepaald en is de huisstijl ontwikkeld.
Om de buurt te informeren over het nieuwe concept is de menukaart ontwikkeld als een huis-aan-huis flyer waarin iedereen werd aangesproken met Hey Buurman… buurvrouw. Honger én geen zin om te koken? Trek in lekker huisgemaakt eten? Met liefde bereid New West Comfort Food dagelijks, vanuit de keuken van VLLA, maaltijden om je vingers bij af te likken. De verse groentes, het halal vlees en andere ingrediënten halen we zoveel mogelijk bij ondernemers uit onze buurt. Kom ons vooral eens proberen! Liefs, Team van New West Comfort Food Amsterdam Nieuw-West. Deze flyer zorgde direct voor bestellingen en het op de kaart zetten van New-West Comfort Food in Amsterdam Nieuw West.
Execute your brand
- Vormgeving: logo, menukaart, huis aan huis flyers
- Content management: Facebook, Instagram, fotografie.
- Digital media: website, Sitedish