Skip to content

Creatief concept voor jubileumAan de Poel

10-jarig jubileum

Restaurant Aan de Poel heeft twee Michelin sterren. Het restaurant heeft een fantastisch uitzicht over het water de Poel aan het Amsterdamse Bos. Pure smaaknuances en respect voor seizoensproducten kenmerken de keuken van patron-cuisinier Stefan van Sprang. Maître-sommelier Robbert Veuger serveert er de beste wijnen bij. Het restaurant bestaat tien jaar en Van Sprang zijn wens is een eigen boek. Ze benaderen drukkerij Van den Berg in Maarn. Trends Connected verzorgt voor dit bureau voor veel klanten de merkstrategie en marketingcommunicatie.

Vertrekpunt

Van een opdracht ‘Maak een boek’ heeft Trends Connected geholpen om een geïntegreerde campagne te maken ‘A Phenomenal Signature.’ Trends Connected werd ingehuurd voor de merkstrategie en PR. Ik vervulde de rol van hoofdredacteur bij het culinaire boek, van regisseur en interviewer bij de video’s van het personeel en ambassadeurs. Daarnaast verzorgde ik de PR. Ik dacht mee met het team van Aan de Poel om het bereik op social media te vergroten.

Aanpak

De focus verlegden we van print naar digitale media: een combinatie van verhalen in het boek met verhalen op video. Deze vorm van integrale storytelling versterkten de boodschap van Aan de Poel: dat iedereen zich thuis mag en kan voelen in dit twee Michel sterren restaurant.

Resultaat

Voor deze campagne is geen nul-meting gedaan en geen rapportage gemaakt van online bereik. Bekijk de video’s en oordeel zelf wat je vindt van het resultaat en of het je uitnodigt een keer te gaan eten bij Aan de Poel. Ik weet in ieder geval van alle gesprekken en reviews je zelfs op je badslippers en joggingbroek naar Aan de Poel kunt gaan en je compleet op je gemak voelt en kan genieten van het aller-, allerlekkerste eten en drinken.

Benieuwd wat trends connected voor jou kan betekenen?

Meer cases